Teaser Tuesday #65

Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.
Už nějakou dobu mám rozečtený pátý díl ze série o Kate Daniels. Tuhle sérii jsem si naprosto zamilovala. U téhle knížky jsem už za polovinou a jsem zvědavá, co se bude dít dál.



Budík začal vyzvánět v šest ráno.



...


Měla bych být naštvaná, protože se mnou nechtěl mluvit, nebo dojatá, protože chtěl, abych si odpočinula?





A co teď čtete vy??

Komentáře

  1. Momentálně se chystám na Harryho a Kámen Mudrců! :)) A kde je Martin a jeho teaser? To se nám nepochlubí? :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že se chystáš na Harryho, snad se bude líbit. Jinak já teď čtu druhý díl Milénia. Tak od příště máme dělat Teaser Tuesday 2v1 stejně jako to děláme u Wishlistu? Ale znamenalo by to, že pokud něco budeme číst dva týdny tak občas TT nebude. :)

      Vymazat
    2. Já si vždycky přečtu rád informace od obou. Ten Wishlist mám v oblibě, pak vidím, co chceš ty a co Hanča. Já nechci mluvit za všechny, ale osobně bych to určitě uvítal. Když bude jeden z vás číst knihu dva týdny, tak to udělejte jak teď. Ale jak budete mít co napsat oba, tak sem s tím! :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø