Věštění z křišťálové koule

aneb plány na začátku roku

Začátek roku je vždy ideálním časem k tomu si sednout a sepsat nějaké plány. Prostě, co bude dál. Upřímně řečeno, ono jde o takové věštění z křišťálové koule. Strašně rád bych vám tu teď slíbil, jak budu aktivní a každý týden tu budou tři články, ale sám vím, že to bych nestíhal. Loni jsem tady publikoval osm recenzí, ale pak jsem se soustředil víc na instagram, kde ta fotka s textem může mít třeba větší dosah a velká část blogosféry se přesunula stejně tam. 

Publikování na instagramu je určitě o něco rychlejší a díky mobilu pohodlnější, i když svoje limity taky má. Takže co teď? Popravdě, nějak nevím. Knížku na recenzi jsem schopný pořád přečíst celkem rychle. I když paradoxně teď tu mám ještě resty z loňského roku. Omlouvám se, prioritně určitě vyjde recenze na Ve stínu slunce od Audiotéky, Věrného čtenáře pro Gradu a Pekelný plášť z Knihcentra. Jen mi vždycky trvá než k tomu sednu a sepíšu recenzi. Říkal jsem si, jestli o knihách nepsat nějak jinak, ale vždycky mi přijde ta recenze nejpřínosnější. Byť třeba nějaké shrnující články měly vždy větší čtenost i počet komentářů.

Takže jestli tohle někdo čtete, zkuste mi třeba napsat svůj názor. Zda čtete radši moje příspěvky na blogu nebo na instagramu.

Jestli vás to bude bavit, mohlo by se tu objevovat i něco o deskových hrách. Dceru docela chytlo člověče a různé variace na něj (Cesta za oříškem), ale hrát to stejné dokola se dlouho nedá. Tak jsem zkusil koupit Moje zlato, kde se snažíte získat co nejvíc pokladů. Malou to hrozně baví a naše herní sbírka se záhy rozrostla o několik další kousků. Deskovek pro dospělé zatím tolik nemáme, ale i na ty časem dojde. Zatím si namáháme mozkové závity u Kartografů.
 
Chtěl jsem se letos zase kouknout na Comic-Con v Praze, jenže situace je všelijaká. Jak už jsem psal na facebooku k Top nine fotce, loni jsem docela zanedbával Nintendo Switch, takže víc hraní rozložím mezi něj a PS4. Teď jsem dohrál Pokémon Shield a koupil jsem si vytoužené Luigi's Mansion 3. Na PSku zas chci dodělat trofeje na platinu u Lego Ninjago.

A dál uvidíme.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna