Teaser Tuesday #60


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Čekal jsem dlouho. Opravdu dlouho. Ptáte se na co? Až konečně přijde řada i na mou maličkost a konečně si budu moct přinést první díl trilogie Milénium z knihovny. Protože se jedná o jednu z nejvíce půjčovaných knih, vzal jsem si pro jistotu rovnou i druhý díl. Ale teď už k ukázce.




Vypadala, jakoby se právě probrala z opice po týdenním tahu s bandou tvrdých rockerů.



...




Naprosto nepochopitelným způsobem.




A co právě čtete vy?

Komentáře

  1. Mám obrovskou radost, když vidím, že někdo čte "moje lásky" :-) Už se nemůžu dočkat, až si Milénium znovu přečtu. Neznám lepší knihy! :-)
    A věř tomu, že tě Lisbeth a Mikael jen tak nepustí a budeš si muset (stejně jako já) přečíst všechny díly hned po sobě! :-)
    Jinak já momentálně čtu Marcela ve skutečném světě, ale zatím jsem na začátku, takže nemůžu soudit (odsuzovat nebo milovat) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen doufám, že na ten třetí díl pak nebudu muset dlouho čekat. :D
      Jinak Lisbeth jsem si hned na začátku oblíbil. :)

      Vymazat
    2. A až uvidíš film, tak si ji zamiluješ! Jinak to s tou ženskou ani nejde! Každý ji musí milovat! :-D
      Čekání na třetí díl bych asi nevydržela, protože to, jakým způsobem končí druhý díl..! Ááá, nevydržíš čekat! :-D Takže doporučuju sehnat poslední díl s předstihem, ať po něm můžeš hned sáhnout! ;-)

      Vymazat
  2. Milénium již mám za sebou a budu na něj vzpomínat ještě dlouho, i když z toho zfilmovaného se mi víc líbila ta Švédská verze. Momentálně čtu Strážce minulosti druhý díl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem zatím slyšel tak se všem líbí víc ta Švédská varianta. Určitě si filmové zpracování chci pustit až knížky dočtu. :) Strážce jsem nečetl ani ten první.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø