Měsíční chvástačka - leden 2015


Výborně, pomalu se nám daří snižovat resty v chvástačkách. Začínáme tedy rok 2015. Tentokrát to bude moje sólová akce složená z jednoho recenzního výtisku a jinak samých komiksů.

Den trifidů je recenzní výtisk od internetového obchodu Knihcentrum, jinak knížku vydalo nakladatelství BB/art. Na blogu jste si už mohli přečíst recenzi na tuhle sci-fi klasiku. Z knihovny jsem si půjčil pokračování, které napsal jiný autor a jsem na to opravdu zvědavý. Další dvě knížky patří do komiksového kompletu od Marvelu. Ty jsem zatím nestihl přečíst, ale vypadají hodně dobře. Zvlášť ten Wolverine.


A u komiksů zůstaneme už do konce příspěvku. Sice jsem viděl oba filmy Sin city, ale komiksy jsem ještě nečetl. Takže když byl dlouho očekávaný dotisk, vzal jsem si první díl. Je skvělé, co se všechno dá nakreslit jen modelováním světla a stínu - černé a bílé. Objednávku jsem totiž dělal hlavně kvůli sérii od Hilla. První díl sice jsem vyhrál, takže ho doma máme. Ale je v paperbacku a já mám radši pevnou vazbu. Navíc další knížky série už se tisknou jen v pevné vazbě. Takže jsem si dokoupil jak první, tak i druhý díl. A poslední přírůstek je Gantz, který přišel s časopisem Pevnost. Je trochu pochroumaný jak ho ohnuli do schránky spolu s Pevností. Nebylo to špatné, ale ta délka série hodně odrazuje. Spíš zainvestuji jinde. Taky záleží, co se komu líbí. Tady najdete brutální scény a plno nahotinek. Takže pokud s mangou začínáte a nic takového vás neláká, koukněte se raději po něčem jiném. Přečtené mám vše kromě Hlavohrátek.



Komentáře

  1. Pěkná sbírka komiksů :) Já bych ráda něco pořídila příteli, ale člověk aby se v nich vyznal :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám z nich radost. :) Záleží na tom jaký je jeho oblíbený žánr. U nás až taková kvanta (v porovnání s cizinou) komiksů nevychází. Ve vybíraní by ti mohl pomoct server comicsdb.cz - tam je plno názorů na řadu knih. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Severská mytologie - Neil Gaiman

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna