Měsíční chvástačka - říjen 2014


Další měsíc je za námi a my jsme tu opět s chvástačkou. Chceme se Vám pochlubit, co jsme si koupili nového do naší knihovničky.

Hanča
Vrátila jsem se k psaní recenzí a za říjen mám tři recenzní výtisky. Dva od Fragmentu a jeden od Knihcentra. Na Pekáč buchet jsem se moc těšila a recenzi právě píšu. Recenze na pohádku Tři bratři si můžete přečíst ZDE. Cesta u řeky je zajímavá detektivka s nádechem romantiky a na recenzi se můžete podívat ZDE.


A moje koupená "knížka" jsou Mandaly od nakladatelství CooBoo. Tyhle netradiční omalovánky mě opravdu zaujaly a moc jsem se těšila, až vyjdou. Teď zrovna maluji třetí mandalu a mám v plánu se s Vámi o má "veledíla" podělit. Nechci slibovat, že to bude nějak pravidelně, ale jednou za čas se můžete těšit na obrázek.




Martin
Nejdřív tu mám dva recenzní výtisky. Bertík a čmuchadlo je od nakladatelství Host. Obvykle knížky od Hostu do chvástačky nedávám, protože jsou elektronické. Už nějakou dobu máme v plánu udělat Kindletime, takže je doplníme tam. Každopádně recenze na Bertíka je ZDE. Saeculum je po delší době recenzák od Fragmentu. Saeculum vypadá dost zajímavě a navíc ho napsala autorka Erebosu. Tak snad nezklame. Stezky krve je příloha časopisu Pevnost - jinak je to knížka od Strak na vrbě.


A koupené komiksy. První je ještě nepřečtený Daredevil: Ďábel strážný. Druhý je oblíbený Spiderman ve dvojité porci. Sešit číslo 39 je zajímavý tím, že v něm nenajdete žádné bubliny. Navíc se knížka víc soustředí na vztah Petera a tetičky May a ukazuje, že se navzdory křehkému vzhledu jedná o silnou osobnost. Poslední knížka jsou Věční - ty jsem na rozdíl od takového Daredevila v podstatě neznal, tak se těším až si počtu.



Komentáře

  1. Hrozně moc závidím, já "Věčné" v trafice nestihla. :-/ Počkám na bazary, popřípadě si tenhle díl budeme muset objednat z netu. Achjo.
    Jsem zvědavá na recenzi k Saeculum, zaujalo. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké příspěvky, Pekáč buchet jsem přečetla a byl skvělý :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø