On my wishlist # 29


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča:
Manželka, která utekla
Nevím, jestli jste o téhle knížce už slyšeli. Abych byla upřímná, já jsem se o ní dozvěděla nedávno, protože někde probíhala soutěž. Zaujala mě anotace a tak jsem se rozhodla tuto knížku pořídit. Nechce se mi ji ale kupovat v papírové podobě, tak jsem uvítala, že jsem ji našla na palmknihách. Sice ne hned, ale určitě se jí pořídím.

zdroj:palmknihy.cz

Martin:
Letka 307
Knížka se řadí k military scifi žánru. Straky na vrbě vydávají z tohoto žánru ještě knihy od Roberta Fabiana. V tomto případě ale příběh vypráví o palubních stíhačích, ke kterým se hlásí John Carder. Prochází výcvikem a nutnou úpravou mozku a pak přichází na řadu nástup do akce. Víc vám bohužel o knize nepovím, ale jsem opravdu zvědav.
 
zdroj: straky.cz

Chápu že můj výběr blogerky neoslní, ale třeba to zaujme klučičí část. Co tedy na knihy říkáte?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost