Recenze: Lara - Bertrice Small

První díl šestidílné série ze světa Hetar se jmenuje podle hlavní hrdinky jednoduše Lara. Originál byl vydán v roce 2005 nakladatelstvím Harlequin, takže se nemůžeme divit detailně popsaným erotickým pasážím. U nás byla knížka vydána v roce 2009 nakladatelstvím Baronet ve čtyřsetstránkovém příběhu.

Celá série vypráví o dívce, která není moc oblíbená mezi ostatními lidmi a to z jednoho prostého důvodu. Protože je napůl víla. Je krásná a lidé se jí proto bojí. Největší strach mají z vílích kouzel.

Vše začíná tím, že ve Městě, které je centrem celého Hetaru se koná turnaj. Její otec by se ráda zúčastnil, protože vítězstvím by celé své rodině zařídil doživotní bohatství a prestižní postavení. Jsou ale chudí a proto se nechá prodat, aby svému otci zajistila peníze na oblečení a zbraně pro turnaj. Je prodána muži, který má v plánu ji prodat dál do nějakého Domu rozkoše. Ale její krása všechny kupující spíše odrazuje. Z toho důvodu zůstane svému původnímu pánu a ten ji posílá do světa. Odchází z Města a tím začíná její dobrodružství. V Hetaru je několik území - území Lesa, území Stínů, území Mořských králů a hlavně Cizozemí, které je pro náš příběh důležité. Tam se totiž rozpoutává třenice, která je součástí Lařina velkého osudu. Dívka projde každým z těchto území s většími či menšími úspěchy. Všude jí pomáhá její krása. Z každého území si odnáší cenné zkušenosti, které jí mají pomoci v jejím důležitém poslání.

Více už prozrazovat nebudu, raději si knihu sami přečtěte. Určitě se Vám bude moc líbit. Příběhem budete uneseni hned od prvních kapitol, stejně jako u všech knih, které napsala stejná autorka. Také bych ještě doplnila, že je to čtení hlavně pro dívky. Za sebe můžu říct, že jsem byla se svým výběrem moc spokojená a už se nemůžu dočkat až si koupím další díly tohoto zajímavého putování.