On my wishlist #50


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča
Krvavá romance - Spoutáni osudem
Třetí díl série o Sáře a Dustinovi. Jsem zvědavá, jak bude příběh pokračovat. Sice to není jedna z nejlepších sérií na světě, ale když už jsem ji rozečetla, tak už ji dočtu.




Martin
Mráz
Kniha Řez se mi líbila a v dubnu vydává Fragment další případ, který bude muset McCabe vyřešit. Mráz. V kufru auta bude nalezena nahá zmrzlá žena. Kdo ctižádostivou právničku zabil?


A co byste chtěli vy??



Komentáře

  1. kravavou romanci jsem četla první díl.. na další se moc nehrnu, takže vůbec nevím jestli se dostanu až k třetímu dílu..
    a mráz vypadá dost zajímavě.. pak se po něm určitě podívám.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. díl Krvavé romance mě nezaujal, ale také uvažuju o tom tu sérii dočíst.. Ale nevím no..

    OdpovědětVymazat
  3. Roxanne, TerushQaH: Njn, Krvavá romance není žádný zázrak, ale dá se to číst. Málokdy odkládám rozečtený příběh, to by musel být opravdu hrozný. Řez se Martinovi líbil a Mráz je vlastně volné pokračování, takže by to mělo být dobré :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka