Pětistovka je jen číslo #4



Pětistovka je jen číslo nazvala Laurdes svůj nový prázdninový projekt, který uspořádala na svém blogu pro sebe a své čtenáře. Zjistila totiž, že má plno knížek velkého stránkového objemu. Já jsem se podíval do své knihovničky a...a zjistil jsem to samé.

Kromě následujících dvou knih jsem přečetl také komiks, ale ten do projektu nepočítám. 

28.7.-3.8. Star Wars: X-Wing #2 Wedgův gambit (354 stran)
Na tuhle knihu už recenzi píšu a během pár dní by se měla objevit na blogu. Tentokrát se skoro celý děj odehrává ve městě Coruscant a letecké souboje jsou až na konci.

3.-10.8. Asfalt (640 stran)
Na knihu si ZDE můžete přečíst recenzi.

A to už jsou celkem tři knihy nad 500 stránek!



Komentáře

  1. Také už mám tři pětistovky a rozečetla jsem další tři knihy nad pětset. Jsem zvědavá, jak to budu všechno stíhat číst. XD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø