On my wishlist #53


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:



Hanča
Černá labuť vzlétá
O téhle knížce jsem četla v Pevnosti a zaujala mě. I obálka se  mi moc líbí a tak jsem se rozhodla, že si ji prostě musím přečíst. Anotace vypadá zajímavě a urban fantasy čtu ráda, takže se těším, až se mi knížka dostane do ruky. Sice jsem četla recenzi, která knížku docela shazovala, ale ráda si dělám vlastní obrázek.
zdroj: www.bux.cz


Martin
Conan a svatyně démonů
Větrem ošlehaný svalnatý válečník s pořádným mečem? Jestli vás napadl Conan, tak jste tu správně. Tahle knížka je od autora Juraje Červenáka a vyšla už v roce 2010. Obálka i anotace slibuje nálož soubojů s démony.

zdroj: brokilon.cz

A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

  1. Knihu Černá labuť vzlétá bych si teké ráda pořídila! Rozhodně mě hodně zaujala obálka. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø