Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová


Autor: Kateřina Petrusová
Počet stran: 376
Název série: Bavettovi
Pořadí v sérii: 1
Nakladatelství: Fragment

Anotace:
Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?
Paige pracuje jako ošetřovatelka a teď se stará o starého pána, který je moc nemocný a bohužel umírá. Proto Paige od rodiny Russoových odchází a hledá si nové místo. Na doporučení pana Russoa získává práci u Bavettových, kde se má starat o Michaela. Původně si myslí, že je to malý chlapec, ale nakonec se ukáže, že po hrozivé autonehodě se myslí vrátil do dětství, přičemž vypadá jako dospělý muž. Paige si Michaela zamiluje a on jí taky i když před ní žádnou ošetřovatelku nesnesl. Otázku "A co by se stalo, kdyby se Michael neprobral?" si Paige pokládá stále častěji. Prostě ho má ráda takového, jaký je. Jako malého klučíka. A všechno se ještě víc zamotá, když Paige zjistí, že podepsala smlouvu s mafiánskou rodinou. Probere se nakonec Michael nebo ne? A co ten problém s mafií?? Přečtěte a uvidíte.

Kateřina Petrusová je jedna z nových a úspěšných českých autorek. Její prvotina - Nebezpečná láska - se na Databázi knih dostala do finálové dvacítky v anketě o Knihu roku 2012. Příběh se řadí mezi ty romantické.

Hlavními hrdiny jsou Paige Adamsová a Michael Bavetta. Michael je, nebo spíše byl, právníkem rodinného podniku, ale teď se vrátil do svých dětských let a nikdo neví, jestli se zase vrátí zpátky do svého správného věku. Paige se o něj s láskou stará a začíná si pomalu přát, aby se nevrátil do původního stavu. Ví, že to není dobré, ale stejně. Dále je tu Robert Bavetta, Michaelův starší bratr. Je jedním z hlavounů místní mafie a vypadá to, že Paige se mu líbí. Bude s tím něco dělat? Nepovím ;-). A nakonec můj miláček Johny. Ty jeho hlášky jsou jednou z nejlepších věcí na knížce. Je to svalovec a vypadá děsivě, ale jinak je to fakt miláček.

Něco málo k obálce. Tenhle styl se mi vážně líbí. Je takový jednoduchý a pěkný na pohled. Ty tváře a na pozadí velkoměsto vážně nemají chybu a knížce opravdu sluší. Navíc se i s druhou knížkou krásně vyjímá v poličce.

Já vím, že už jsem knížku četla dávno, ale přece jen jsem se k té recenzi nakonec odhodlala. Když už jsem napsala druhý díl, tak proč ne ten první. Knížka se mi opravdu moc líbila. Příběh byl takový milý a originální, což se poslední dobou moc nevidí. A také jsem ráda, že máme v naší české kotlině takhle šikovné autorky. Kateřina je jedna z mnoha zástupců toho, že i Češi umí napsat příběh, který se čte jedním dechem. Protože právě mezi takové knížky Nebezpečná láska patří. Můžu jen doufat, že autorka ještě něco napíše, protože její styl je parádní. Knížce dávám pěkných 5 hvězdiček, protože se mi opravdu moc líbila a jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst. V jednu chvíli jsem si sice myslela, že knížka poletí do kouta, ale nakonec to pro ni dobře dopadlo a nikam jsem ji nehodila. Měla štěstí :-).


zdroj: veeeebookshelf.blogspot.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka