Doporučené knihy



Toto meme má na svědomí Luu a u nás na blogu bude vždy ve čtvrtek. Pokaždé bude nějaké dané téma a na to společně vypíšeme seznam deseti bodů.

Doporučené knihy




1. Hra o trůny (Píseň ledu a ohně)

Doporučení je od Davida a neplatilo jenom na mojí osobu, ale celkově pro všechny čtenáře Live fantasy life. Na knížku se chystám už delší dobu a jsem opravdu zvědavý. Každopádně si knihu potom vychutnám. Ze seriálu jsem viděl asi tři epizody první série, protože si nechci pokazit zážitek z různých překvapení.






2. Temná akademie - Vyvolení

Doporučení od Annie D na serveru Goodreads. Zatím jsem se ke knize nedostal a ani nevím jestli to bude to pravé ořechové. Každopádně je to tetralogie, která podle recenzí nikoho vyloženě nenadchla a spíš se jedná o odpočinkovou četbu.






3. Nepohledný princ

Doporučení od Goodreads na základě mojí poličky humorné fantasy. Karolína zachrání zakletého prince, který není ani pohledný ani bohatý. Nezní to jako začátek vtipné fantasy?








4. Zlatý kompas (trilogie Jeho temné esence)

Doporučení od Hanky, které se tahle trilogie moc líbila. Zatím jsem viděl jen filmové zpracování a hodně se mi líbí ten nápad, že každý člověk má svého daemona. U dětí nemají stálou podobu, až když děti dospějí tak se jejich daemon nemění.





5. Letka 307

Doporučení od obchodu Straky na vrbě. Protože jsem si tam koupil knihy od Roberta Fabiana, bylo mi doporučeno nové military sci-fi. Vypadá to docela zajímavě, i když nevím jestli mi přeci jen blátošlapové nebudou sympatičtější. Uvidíme.







6. Až na kraj světa

Tuhle pohádkovou fantasy mi doporučil Martin. Nedávno jí četl a moc se mu líbila. Až dočtu to, co mám, což bude tak asi za milion let :-), tak se na ní vrhnu.








7. Curran

Tuhle novelu k sérii o Kate Daniels mi doporučil server Goodreads. Až se odhodlám číst anglicky, tak se na ní podívám.


8. Sekáč

Nejen na Sekáče, ale i na ostatní knížky od Terryho Pratchetta mě přivedl Martin. Knížky jsem si naprosto zamilovala pro autorův skvělý smysl pro humor.







9. Nepohádka

Další z mých oblíbených knih, na které mě přivedl Martin. No co se dá dělat, prostě má opravdu dobrý vkus. Knížka se mi moc moc moc líbila.








10. Volanie krvi

Tuhle sérii mi doporučilo jedno děvče na goodreads. Tak jsem se spojila s autorkou a přečetla jsem si celou tuto slovenskou sérii. Jak víte z recenzí, líbila se mi.





A co knížky, které někdo doporučil Vám?


Komentáře

  1. Jeho temné esence som čítala. Bolo to celkom fajn ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to moc líbilo. Rozhodně je knížka o dost lepší než film. Tedy alespoň dle mého názoru :-)

      Vymazat
  2. Hru o trůny bych si taky moc ráda přečetla :))

    OdpovědětVymazat
  3. Hra o trůny - rozečteno od srpna asi (líbí se mi moc, ale teďka nemám náladu to číst)
    Nepohledný princ - mám ve čtečce a těším se na to (od autora už jsem jednu knížku četla, jen si nemůžu vzpomenout na název)
    Zlatý kompas - rozečteno, je to fajn kniha
    Sekáč - toho jsem četla před mnoha lety, v rámci re-readingu Pratchetta se k němu zase dostanu
    Nepohádka - nestihla jsem ji dočíst a musela jsem ji vrátit do knihovny, ale bylo to moc fajn, snad se k ní zase někdy dostanu a dočtu to

    Shrnutí: Tyhle knížky jsou fajn. Také doporučuji. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Moora to mohl být třeba Zlý princ Charlie, Osud horší než draci nebo Zabij a zachraň.

      Vymazat
  4. Povídky s Curranem jsou přeložené na webu deti-noci.cz v sekci Literatura-Povídky. A jsou parádní! :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info. Určitě se na to brzy podívám :-)

      Vymazat
  5. Zlatý kompas, Nepohledný princ. To ma zaujalo hneď. Výborne, mám zase čo zháňať. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rádi, že sis díky nám našla další četbu. ;)

      Vymazat
  6. Já jsem z toho výběru četla jenom Temnou akademii :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka