On my wishlist #48


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Mayské proroctví - Hadí spirála
Druhý díl série o mladé Caity, která je předurčena k záchraně světa. První díl se mi poměrně líbil a jsem zvědavá, jak se bude její dobrodružství dál vyvíjet. Také jsem zvědavá na Alexe, který bohužel posledně nedostal moc prostoru. Doufám, že  tomhle díle se to zlepší, protože se mi zdál moc milý.

Zdroj: www.fragment.cz


Martin
Superman: Utajený počátek
Tentokrát si sem dám jeden comics od DC, který u nás vydalo nakladatelství BB art. Už název napovídá, že se bude jednat o minulost muže z oceli. Podle ukázek vypadá kresba moc pěkně a námět taky.

zdroj: bbart.cz
 A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

  1. Supermana som tak zbožňovala kedysi 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma Superman:Pro zítřek, vydal BB art ve dvou knihách. Tohle by byl další kus do sbírky. :)

      Vymazat
  2. Superman mi nikdy nepřirostl k srdci, takže toho vynechám. :)
    Ale zato se těším na Amerického Upíra. Také ho vydává BB/art, už 6.3! Jsem tak natěšený! Snad mě ten komiks nezklame - za velkou louží ho v podstatě jen chválí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Americký Upír - o tom už jsem taky něco slyšel. Jediné co mě na tom láká je jméno Stephen King.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø