On my wishlist # 21


Je tady další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča:
Velikost XL: Kila navíc přebývají
Právě jsem dočetla Velikost L a knížka se mi strašně líbila. Proto jsem se rozhodla, že si pořídím i druhý díl. Nepochybuji o tom, že bude stejně dobrý jako první. Meg Cabot píše opravdu hezky.

zdroj: bux.cz

Martin:
Stín Černého hvozdu
Míla Linc měl povídku v antologii Temné časy, která se mi zalíbila a rozhodl jsem se přečíst samostatné knihy tohoto autora. Na tuto knihu volně navazuje Mrtví muži netančí. Mimochodem Stín Černého hvozdu také vyšel i jako audiokniha načtená Jiřím Pobudou.

zdroj: straky.cz


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Krysař - Viktor Dyk

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka