Nakladatelský maraton - BB/art


Nakladatelský maraton je projekt, který vymyslela Verča z blogu Books and smile. Nám se to zdá jako výborný nápad a rozhodli jsme se také zapojit.

Každý týden se můžete těšit na jeden článek s knihami z určitého nakladatelství. Dnes je příspěvek věnovaný nakladatelství BB/art


Dnes neumírej
Kniha podle filmu o agentovi 007, který se opět dostane do smrtelných nebezpečí a poplete nejednu ženskou hlavu. Když už jsme u Bonda - zlaté časy, když ho hrál Brosnan nebo Connery.

Král Škorpion
Řadí se opět k filmovým knihám. 

Taiko
Z fotky to není poznat, ale jedná se o pěkný špalek. Je to už nějaká doba co jsem si ho pořizoval, ale kvůli jeho formátu se nehodil na cesty autobusem. Takže jsem sice četl začátek, ale pak četbu přerušil. Asi se na knihu vrhnu o zimních večerech.

Velikost L 
Recenzi od Hanči si můžete přečíst na blogu.

Sex ve městě
Tenhle příběh určitě všichni znáte. Carrie se svými kamarádkami žije v New Yorku a řeší své všední radosti i starosti. Určitě znáte i seriál, ale musím říct, že na ten je pohlíženo poněkud odvážněji, než je pojatá kniha.


Batman Ticho 1 a 2
První vydání tohoto komiksu je ještě ve dvou knihách v pevné vazbě s přebalem, ale vyšlo druhé vydání v jednom svazku. Úžasná kresba a příběh.


Superman pro zítřek 1 a 2
Další známý komiksový hrdina. Tentokrát se nejedná o nikoho jiného než o muže z ocele. Na další fotce jsou obě knihy bez přebalu což vypadá luxusně.



Jaké knihy od nakladatelství BB/art máte doma Vy? Také máte rádi komiksy?



Komentáře

  1. Moc pěkná sbírka! Hlavně tu Velikost L a ty komiksy závidím. :D :)
    Já doma moc knih od BB/art nemám - jen V jako Vendeta od Alana Moorea, Andělé noci od Lili St. Crow, Virus od Kathy Reichs a Roztomilé malé lhářky od Sary Shepard. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky hezký, Ani jedno jsem nečetla ale jsem zvědavá hlavně na virus. Je to hezké?

      Vymazat
    2. Virus se mi moc líbil. :) Přišlo mi to hezky promyšlené, originální a napínavé. Možná se mi to líbilo i kousek víc než knihy o Temperance Brennanové, i když o ní jsem zatím četla jen první tři díly. :)

      Vymazat
    3. Já jsem četla jen Smutné pondělí a moc mě to nezaujalo. Proto nevím, jestli si knížku mám pořídit nebo ne. Ale když to chválíš, tak to asi risknu.

      Vymazat
    4. Nó, to Smutné pondělí je až nějaká sedmá kniha a asi jedna z těch slabších. :) Ale zase pokud znáš seriál Sběratelé kostí a pokud jsi čekala něco podobného, tak se nedivím, že tě to nezaujalo. :)
      Ten Virus je dost jiný než knihy o Temperance. Hlavně tu jsou mladší postavy - nějak kolem patnácti let. A celkově se mi to zdá lepší, zajímavější. :)

      Vymazat
    5. Áha, tak to jsem si zase něco vybrala :-) Máš pravdu o tom seriálu, čekala jsem to úplně jiné.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø