Co by kdyby... #3


Co by kdyby je projekt od Suši, který má vždy nějaké téma na přemýšlení. Kromě samotného textu může obsahovat třeba i fotky, ale to už záleží na každém blogerovi.


Co bys dělal/a kdyby sis mohl/a splnit jedno jakékoliv přání , které by se týkalo knih?


Hanča
Když jsem byla mladší, chtěla jsem psát příběhy. Od toho jsem ale záhy upustila, protože psát holt nemůže každý a zvláště mě chybí ty skvělé nápady, kterými nás obdařili světoznámí autoři. Dalším snem byla obrovská knihovna, která by zabírala celou místnost. Hrozně se mi líbí takové ty obrovské zámecké knihovny a navíc by bylo opravdu skvělé, nemuset dávat žádat žádnou knížku do druhé, nedej bože třetí, řady, jako to máme doma. Od toho jsem také upustila, protože na tenhle sen bych si opravdu musela pořídit ten zámek, protože momentálně opravdu nemám doma místnost, kterou bych mohla postrádat. Teď nějaký velký vyloženě knižní sen nemám. Mé sny se většinou vztahují na dům, rodinu a zbytek zabírá zahrada. Jediné, co bych opravdu chtěla udělat v souvislosti s knihami, je přečíst všechny knížky, které jsem si nakoupila, ale ještě neměla čas se na ně podívat. Toliko k mým knižním snům. Vím, že to není nic moc, ale kdybyste se mě zeptali, jaké mám sny s naší zahradou, to byste něco viděli. :)

Martin
Plno lidí do třetího Co by kdyby asi bude psát příspěvky o tom jak by si přálo místnost plnou knih. A musím říct, že bych si takovou místnost nechal líbit. K plné spokojenosti by mi vedle plných regálů stačila dvě pohodlná křesla (aby si tam mohla číst i Hanča), stolek na kávu a stojací lampa. Ale o tohle není to VELKÉ přání. To hlavní se týká jak jinak knih, ale také mojí druhé velké zábavě a to kreslení. Hrozně rád bych totiž ilustroval knihy nebo nakreslil komiks.
Nejblíž svému snu jsem byl, když jsem na střední jeden rok ilustroval libovolnou knihu (vybral jsem si Pána prstenů) a pak v maturitním ročníku Staré pověsti české. Maturitní práce ve škole musela samozřejmě zůstat, ale Pána prstenů doma mám.

A jaké je vaše přání týkající se knih.


Komentáře

  1. Kdybys nakreslil komix, určitě bych si ho koupila! :))
    Taky bych strašně moc chtěla nějakou svojí místnost, která by byla jenom pro knížky, úplně zbožňuju filmovou brumbálovu pracovnu, tam jich bylo hodně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, to mě opravdu těší. Brumbálova pracovna je úžasná, bylo by zajímavé ji jen navštívit.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø