Aktuality #1

Tyto články budou takové povídací aktuality nejenom z knižního světa, ale zabrousíme i do jiných oblastí, které nás zajímají.


Jestli náš blog čtete pravidelně tak víte, že oba čteme mangu a taky máme rádi anime. S mangou už to je lepší než to bylo třeba dva roky zpátky a to hlavně díky nakladatelství Crew. Mangu samozřejmě vydává i Zoner Press, ale ta se zaměřuje spíš na dívčí publikum. Pokud tedy nepočítáme dříve vydanou mangu Spirála. Ale o manze jsem psát teď nechtěl. 

Anime už sleduji minimálně od roku 2009 s menšími přestávkami (přesný začátek nevím, proto počítám od data registrace na Akihabaře). Pokud se tedy chcete podívat na můj animelist, klikněte na signaturu. Hanča tam registrovaná není, ale nějaké anime už taky viděla. Tento týden jsem se třeba podíval na film Eiga K-On!, ale hlavně teď sleduji anime Bakuman.


Při návštěvě trafiky jsem si udělal radost a pořídil si anime Můj soused Totoro. Ano, čas do času v trafikách na nějaké můžete narazit. Jsou to filmy od studia Ghibli a vydává je HCE v edici FilmX. Nefotil jsem celou svou sbírku, ale pouze nový přírůstek. 

Druhou novinkou je šesté číslo Star Wars magazínu od Egmontu, který už mám přečtený. Nejvíc se mi líbil příběh Pancíř, vyprávěný z pohledu klonového vojáka. Prostřední příběh, Padající hvězda, je krátký a jednoduchý, ale nijak zvlášť mě neoslnil a z celého sešitu se mi líbil nejméně. Třetí příběh, Aurra Sing, nájemná lovkyně je rozdělený na dvě části a na dokončení si tedy musím počkat.
 


Kromě toho jsem zašel s Hančou vrátit knížky do knihovny a rovnou si zas nějaké půjčit. Byla tam jedna kniha ze série Malazská kniha padlých, ale bohužel jen čtvrtý díl. Jaký smysl má mít tam jen čtvrtý díl? Ale i tak jsem si vybral.


To by tedy byl první aktualizační povídací článek. Snad se vám líbil, budu se těšit na komentáře. Dejte vědět jestli vás zajímají i takovéhle věci mimo knižní svět.


Komentáře

  1. Studio Ghibli.. kapitola sama o sobě :-) Geniální pohádky.
    Zajímá mě jaká je teda kniha Húrinovi děti, protože ji marně už dlouho hledám a neměla jsem šanci si jí přečíst.. zato série Trpaslíci je pěkná a určitě se bud líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, jsou to moc pěkné pohádky. Jsem zvědavý na obě ty knížky od Tolkiena, protože jsem je zatím nečetl. Húrinovi děti mají krásnou úpravu (černobílé i barevné ilustrace). Trpaslíky už jsem jednou půjčené měl, ale neměl jsem moc času a přečetl jsem jen kousek.

      Vymazat
  2. Super! Asi se po nějakých anime v trafikách taky podívám. Jinak kniha Hurínovi děti mě taky zajímá, mám ji v hledáčku jako další z Tolkienovy tvorby.

    Já právě teď sleduji středověké fantasy anime - Berserk. Jestli si neviděl, vřele doporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni. Jinak sleduješ ten seriál nebo filmovou trilogii? Já neviděl ani jedno, ale určitě si na to někdy najdu čas.

      Vymazat
    2. Sleduji seriál, tady je odkaz na csfd - http://www.csfd.cz/film/139653-kenpu-denki-berserk/ Opravdu to za to stojí, takže si čas najdi! :) :D

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka