Třicetidenní knihobraní #7


Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.


Kniha, která mě opravdu rozplakala

někteří autoři se snaží o srdcervoucí konce a některým se to opravdu povede. Jaká kniha upřímně rozplakala právě vás?

Hanča
Hvězdy nám nepřály
Kdo četl, tak ví, že tahle knížka je veselá i smutná zároveň. A také je to jedna z mála, u kterých jsem vážně brečela jako želva. Tenhle příběh je tak silný, že  snad každý by u něj uronil slzičku. Hlavní hrdiny i příběh samotný jsem si opravdu zamilovala. Sice nerada brečím u čtení, protože pak na to nevidím, ale tuhle knížku miluju.

Martin
Temná věž: Temná věž
Po pravdě řečeno si vážně nevzpomínám, že bych u nějaké knihy opravdu brečel. Je fakt, že lecjaká scéna je opravdu psychicky náročná a uvrhne vás do smutné nebo přímo depresivní nálady. Bylo to dost těžké a v první chvíli jsem si říkal, že sem budu muset dát profláknutého Harryho Pottera a Prince dvojí krve nebo další komiks a to Vránu. Ale naštěstí jsem si vzpomněl na další poklad. Nebudu prozrazovat příliš, ale jedná se o postavu Eddieho a bylo to opravdu smutné. A co si budeme povídat, King prostě umí!


A jaká kniha rozplakala vás?


Komentáře

  1. Musím se přiznat, že u čtení knih taky nebrečím, ale Hvězdy mě fakt dostaly a pár slz na konci taky ukáplo - ale za to hlavně může to, že jsem byl naštvaný, jak mě Green převezl! :D
    A na celou sérii Temné věže od Kinga bych se taky někdy časem rád podíval... Sice mě ty jeho bichle vždycky zastraší, ale já už si prostě od něj něco přečíst musím! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud zrovna nemáš chuť na bichle, tak si přečti Carrie a nebo Řbitov zviřátek. ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø