Třicetidenní knihobraní #6


Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.
Kniha, při které jsem se opravdu červenal/a
s příchodem 50 Shades se roztrhl pytel s knihami plnými sexu. Je tu nějaká, klidně i 50 Shades, při které se opravdu červenáte?


Hanča
Lara
Lara je první díl ze série Hetar od autorky Bertrice Small. Není eroticky laděná,  jako třeba X nebo 50 odstínů, ale červenal by se u ní snad každý. Autorka se dost podrobně rozepsala o sexu a hlavní hrdinka chvílemi vypadala jako nezkrotná nymfomanka. Jinak se mi ale knížka líbila a moc se těším na další díly této série.

Martin
Crying Freeman - Plačící drak 1
Padesát odstínů šedi nebo nějakou další vyloženě erotickou knihu jsem nečetl, i když příležitost vzít si nějakou takovou k recenzi už jsem měl. Ale ani tak nejsem o scény plné sexu nejsem ochuzen. Jen k tomu každý přistupuje jinak. Někdo se podrobnějším popisům vyhne a po žhavých polibcích následuje až ráno poté, jiný zas popíše vše a bez zábran. Takové scény bych našel jak ve fantasy i ve sci-fi, ale nakonec jsem se rozhodl pro jednu mangu. I ta je ovšem eroticky nabitá. Kvůli tomu a také kvůli násilí je manga určena pro čtenáře od 18-ti let. Jen mi pak trochu uniká smysl toho cenzurování erotických scén. Vraždit se až krev stříká je zobrazeno normálně, ale chraň Bůh aby někdo viděl orální sex!

A u jaké knihy se červenáte vy?


Komentáře

  1. Lara vyzerá byť zaujímavá :D A o tejto mange počujem prvýkrát, takže neviem moc posúdiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně mě naštve, když šáhnu po nějaké manze a zjistim, že je příliš cenzurovaná! :D Nicméně, když si to tak čtu, tak mě docela láká. Od mangy jsem na nějakou dobu upustila, snad proto, že jsem neměla peníze na koupi dalších dílů Gravitation, snad proto... ani nevím. Ale, jak že se to jmenuje? Plačící drak... možná budu shánět, v Comics Pointu by to snad mít měli... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva