Třicetidenní knihobraní #2



Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se k dnešnímu dni přihlásilo 55 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.


Kniha, kterou absolutně nechápu

vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou doposud nechápete a máte pocit, že jí snad ani nikdy nepochopíte, a když už, tak to bude za hodně dlouhou dobu.

Hanča
Mayské proroctví - Hadí spirála
Tohle byl opravdu těžký úkol. Najít knihu, kterou nechápu, bylo obtížné, protože knížky, které nejsou podle mých představ, se u nás dlouho nezdrží. Na téhle knížce absolutně nechápu, jak je možné, že budova, kterou Fraternintas střežili jako oko v hlavě byla tak lehce dobyta. Doteď jsem prostě nepochopila, jak mohli z jedné z nejstřeženějších budov Ameriky dostat všechny lidi na tak dlouho, aby mohli rozvrátit celou síť intrik a ještě ke všemu spořádaně odejít, aby si jich nikdo nevšiml. No prostě rozuzlení nic moc.


Martin
Syn pekel - Vlčí krev
Dnešní výběr byl opravdu těžký. Pokud se mi nějaká kniha nelíbí, obvykle se doma moc dlouho neohřeje. Třeba udělá radost někomu dalšímu. Ale téma kniha, kterou nechápu je samo o sobě oříšek. Nakonec jsem vybral příběh Syn pekel. Ne, že bych nepochopil tu knihu! Spíš jsem nepochopil jak to, že Neran nedokázal uhodnout tak jednoduchou hádanku. Vím, že to není totéž, ale k danému tématu je to nejblíž.

A jakou knihu nechápete vy?


Komentáře

  1. Někdy jsem opravdu ráda, že se mi některé knihy nedostanou do rukou, protože opravdu lituji špatných koupí :-/
    A jakou nechápu já? No, to se dovíte zítra ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ja som doteraz nepochopila chaotickú dejovú líniu Alchymistu od Coelha
    no posolstvo tej knihy je krásne

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si tých Mayov ani neprečítam 8D nudilo by ma to asi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka