Třicetidenní knihobraní #1



Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se k dnešnímu dni přihlásilo 55 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.

Kniha, kterou nedám ani za milion
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou za nic na světě nedáte, i kdyby bylo potřeba zbavit se všech knih. Nemusí to být proto, že je vaše oblíbená, ale třeba vám jí věnoval někdo blízký, nebo je s podpisem, apod. 

Hanča
Kroniky Prydainu
Kroniky Prydainu je jedna z mých prvních fantasy knížek, které jsem si kdy pořídila, takže je to už poměrně dlouho, co jsem jí četla. Ale když jsem se rozhodovala, jakou knížku bych za nic nevyměnila (a nebylo jich zrovna málo), vyšla mi tahle, protože je opravdu MOJE. Na střední jsem si ji koupila za těžce vyhranou poukázku na olympiádě z češtiny. Proto mám těch MÝCH knížek víc. Nevím, jestli mi učitelé náhodou nenadržovali, ale vyhrávala jsem nějak často :-). Ale zpátky ke knížce. Moc se mi líbí mapa, která je na začátku knihy. Podle ní poznáte celý Prydain a můžete se spolu Taranem projít jeho dlouhou cestu. Bohužel už si ji moc nepamatuji a ráda bych si knížku znovu přečetla. Jen mi na to nějak nezbývá čas :-(.


Martin
Mariňáci
Mariňáci jsou první kniha, kterou jsem od Roberta Fabiana přečetl a jsem rád, že ji mám doma. Je to v podstatě sběratelský kousek. Nejen, že je vázaná a s podpisem samotného autora, ale navíc jich bylo vydáno pouze 333 kusů. Tato speciální varianta je už samozřejmě vyprodaná. Musel jsem navíc vyfotit i jednu z parádních ilustrací Jana Doležálka.
Pokud budete chtít, můžete si přečíst mojí recenzi


A jakou knihu nedáte ani za milion vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka