On my wishlist #58


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča
Cesta věčnou nocí
Jsem opravdu zvědavá na druhý díl ze série Nebe. První díl se mi moc líbil a doufám, že tenhle bude stejně dobrý, ne-li lepší. Jen ta obálka se mi zrovna moc nelíbí. Ta originální je lepší a více se hodí k obálce prvního dílu a také hrdina se mi zdá podobnější tomu, jak jsem si Perryho představovala. No nedá se nic dělat. Nebudu ale soudit knížku podle obálky. Jak víme, ne každá divná obálka skrývá divný příběh a naopak.


Martin
Zlato Arkony 2
Jak se mi líbil první díl i můžete přečíst TADY. A tak není divu, že si chci přečíst i druhý díl a pořídit si ho domů v papírové podobě. Obálka je opět parádní a jsem zvědavý jak bude příběh Rogana a Goryvlada pokračovat. Asi není potřeba nic víc dodávat.


A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Krysař - Viktor Dyk

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Dědictví aneb Jak Helena ke štěstí přišla - C.D. Payne