On my wishlist #47



Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:

Hanča
Věk magie - Čas zkázy
Jsem nesmírně zvědavá, jak bude pokračovat tato zajímavá série. První díl jsem četla a protože skončil velice otevřeně, tak už se nemůžu dočkat, až knížka vyjde. Jediné, na co se netěším, jsou ta dlouhá a složitá souvětí :-).

zdroj: www.fragment.cz


Martin
Algar tarch
To jsem tak zase jednou procházel Goodreads a přemýšlel o jaký poklad rozšířím svůj seznam to-read, když tu najednou jsem narazil na seznam Nejlepší česká a slovenská fantasy. Na konci toho seznamu je kniha Algar tarch, kterou zatím každý ohodnotil plným počtem hvězdiček. Navíc je od mého oblíbeného nakladatelství Straky na vrbě, bohužel se ovšem jedná o vyprodaný kousek. Naštěstí moje pátrání po antikvariátech bylo úspěšné! Obálka je od Milana Fibigera.

zdroj: goodreads.com

A jaké knížky si přejete vy?


Komentáře

  1. Věk magie 1 mám doma, no ešte som sa k tomu nedostala. Vyzerá to ale dobre 8)

    OdpovědětVymazat
  2. věk magie.. ještě jsem nečetla ani první díl, který si chci už dlouho přečíst, ale ještě nebyl nějak čas.. snad se k ní dostanu co nejdříve.. =))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost