Měsíční chvástačka - leden 2013


Opět je tu všemi oblíbená měsíční chvástačka. Podívejte se na naše koupené knihy nebo recenzní výtisky.
 
HANČA

Recenzní výtisky:
Jak zabít milionáře
Protentokrát detektivka. Čas od času si tento žánr moc ráda přečtu a zatipuji si, kdo je vrah. Bohužel se většinou netrefím. Ani tentokrát se mi to nepovedlo, to můžu přiznat. Recenzi už mám hotovou a můžete si ji přečíst ZDE.

Koupené:
50 odstínů šedé
Je to nejdiskutovanější kniha minulého roku a proto jsem dlouho přemýšlela, zda si ji také pořídím. Někdo říkal, že je skvělá a někdo měl úplně opačný názor. Nakonec jsem se tedy rozhodla, že si ji přece jen pořídím, ale ještě jsem se k ní nedostala. 

Návrat do Longstray
Na tuhle knížku jsem velmi zvědavá. Napsal ji totiž Tomáš Zářecký, autor opěvovaného 15 MINUS. Anotace zní velmi zajímavě, takže jakmile budu mít trochu času, pustím se do ní. A takový malý bonus: je podepsaná od samotného autora a dokonce mám i vlastní věnování :-).




MARTIN

Recenzní výtisky:
Hněv bohů
Druhý díl trilogie Kronika Cartera Kanea od Ricka Riordana. Recenzi si můžete přečíst ZDE

Ta, která tančí s draky
Pohádkový fantasy příběh o dívce jménem Quenelda, která umí mluvit s draky. Osud jí svede dohromady s gnómem Kořínkem, který se draků naopak bojí a nechce s nimi mít nic společného. Jak to celé dopadne? Recenze je k přečtení ZDE.

Koupené:
Cáry rubáše
Zatím jsem nečetl. Kniha patří do Edice Pevnost. Jde o antologii duchařských povídek od autorů Antonína K. K. Kudláče, Vladimíra Šlechty, Filipa Gotfrida, Jakuba Maříka, Svatopluka Doseděla, Jakuba Gumana a Michala Špačka. Určitě bych vám doporučil sehnat si nějakou samostatnou knihu od Svatopluka Doseděla (například Bestseller nebo Zlo přichází třikrát).


Avengers: Rozpad
Z toho co zatím vyšlo v Ultimátním komiksovém kompletu se mi tahle kniha líbí nejméně. Možná za to může částečně i to, že první vydaný komiks o Avengers je o jejich rozpadu. Nebo to, že se styl kresby střídá stejně rychle jako parťáci Simira z Kobry 11. Thor si odskočil na dovolenou na Asgard, ale je tu Iron man, Kapitán Amerika a nebo taky She-Hulk. Kromě současných členů se také mihnou i ti bývalí jako Spiderman nebo Fantastická čtyřka.

X-men: Nadaní
Videorecenze je na našem youtube kanálu. Zkráceně - Wolverine je super.

Dračí mor
Kniha je od nakladatelství Straky na vrbě, ale zatím jsem jí nečetl. Má nádherné ilustrace od Jany Šouflové. Zaujalo mě ztvárnění draků.

15 MINUS
Autor Tomáš Zářecký na facebooku vyhlásil speciální akci a tak jsem si pořídil 15 mínus. A navíc mám podpis i s věnováním.


Takže to by bylo od nás tentokrát všechno. Moc rádi se podíváme, co jste si v lednu pořídili vy. 
A ještě poslední otázka. Chtěli byste chvástačku spíš takhle, nebo se raději díváte na naše videa? 


Komentáře

  1. Máte naozaj bohatú nádielku kníh. Na knihy od Tomáša Zářeckého sa chystám aj ja, len ešte neviem kedy. :)
    A čo sa týka formy chvastačky, rada sa pozerám na videa(aj keď m oc nekomentujem - pozerám :)), ale niekedy je príjemné si prečítať článok, čiže čo sa týka mňa, som radšej za písanú formu, ale určite sa rada pozriem aj na video. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář a názor na video/psaný článek.

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Bohové Olympu: Proroctví - Rick Riordan