Posuď knihu podle obalu #4


Toto meme vymyslela Syki z blogu Knižní doupě. U nás bude publikováno vždy ve středu.

Název knihy: Okřídlená duše

Autor: Amanda Stevensová

Anotace: Amelia Grayová od dětství vídá duchy. Aby se před nimi chránila, dodržuje určitá pravidla. Jedno z nich nyní bere za své – detektiv John Devlin, jemuž Amelie pomáhá při vyšetřování série krutých vražd, ji abnormálně přitahuje, ačkoliv ho doprovázejí dva duchové. Mrtvola na hřbitově, který má Amelia restaurovat, je jen prvním článkem v řetězci matoucích stop. Vodítka obsažená v náhrobní symbolice, jež Amelii zanechává vrah, ji sice dovedou blíž k pravdě, ale také k zjištění děsivé úlohy, kterou má v celém případu sehrát ona sama.
Žal a zoufalství dokáže k člověku připoutat melancholickou duši, ale i bytost naplněnou děsivou nenávistí… a ta může sahat až za hrob.


Můj názor: Přebal knihy má zvláštní matný, hrubý povrch a vystupují z něj lesklá písmena s názvem knihy. Jméno autorky už je napsáno normálně. Hlavní motiv je socha anděla opřená o náhrobek. Celkově to spolu s tmavým pozadím působí temně a depresivně. Po náhrobku se pnou dokreslené lístky "břečťanu". Podobný motiv je i u každého začátku kapitoly a na zadní straně přebalu.  V dolní části obálky je koruna stromu, která dotváří celkový dojem. Musím říct, že obálka se mi vážně líbí.

 

Komentáře

  1. Mne sa tiež veľmi lúbi obálka a knihu by som si veľmi rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten anděl mi přijde jako obrázek jednoho CD on Nightwish. Vlastně mi to přijde úplně stejný. Ale jinak se mi obálka taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø