On my wishlist #35


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča
Střípky duší
U téhle knížky mě zaujala nejdříve obálka. Anotace zní také zajímavě a proto bych si tu knížku ráda pořídila. Až na mě bude z knihovničky vykukovat dáma v červených šatech z okvětí růže, tak to bude paráda :-).



Martin
Halo - kontakt u dožínek
Halo je série her, která se dočkala a i knižního zpracování. Přiznám se, že Halo jsem ještě nehrál, ale čtvrtá hra vypadá dost lákavě, i když se trochu obávám střílečky s gamepadem. Ale to jsem odbočil ke svému druhému koníčku. Zkrátka kniha mě zaujala mohlo by se jednat o celkem zábavnou military sci-fi.


A co byste si chtěli do poličky přidat vy??


Komentáře

  1. Střípky duší chcem aj ja! vyzerá to naozaj skvele, nehovoriac o úžasnej obálke 8)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna