On my wishlist # 18


Další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom rádi zařadili do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:


Hanča
Fantom opery
Tentokrát jsem vybrala knihu Fantom opery od Gastona Lerouxe. Tato kniha je předlohou známého brodwayského muzikálu, který později dostal i svou filmovou podobu. Nedávno jsem si film pouštěla, kvůli projektu Prázdninové filmobraní a posedla mě náhlá touha si knížku přečíst, protože film je to naprosto skvělý a ráda bych věděla, kolik toho má s knížkou společného.

Martin
Století páry
Pro dnešek jsem si vybral knihu od Petra Schinka s názvem Století páry. Zatím jsem četl pouze knihu Špinavá práce, ale rád bych si přečetl i další dvě, již zmíněné Století páry a Vylévání krve. Obálka vypadá opravdu pěkně a anotace zní zajímavě. 
zdroj: bux.cz
zdroj: tridistri.cz

















Komentáře

  1. Kamarádka Fantoma opery četla a nebyla z něho tak moc nadšená. Muzikál/film se jí líbil hodně, ale kniha bohužel ne. Jsem zvědavá, co na ni pak řekneš.

    Na Petra Schinka znám z kednoho diskuzního fóra, tak jsem zvědavá, jak takový šílenec píše. Bohužel jsem se ještě k jeho knížkám a ani k povídkám nedostala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva