Hlouběji do PODZEMÍ - Roderick Gordon & Brian Williams


Předem varuji! Pokud jste nečetli první díl, tak nechoďte dále!

Autor: Roderick Gordon & Brian Williams
Překladatel: Zdík Dušek
Počet stran: 464
Pořadí v sérii: 2
Nakladatelství: Fragment

Hlouběji do PODZEMÍ je druhý díl světového bestselleru od anglických autorů Gordona a Williamse.  Jak jsem řekla v předchozí recenzi, nakladatelství Fragment si vybralo opravdu skvělou sérii.

První díl končil v důlním vlaku do Hlubin, kam Styxové posílají Chestera a kde se shodou okolností (možná že ne, tak úplně) ocitne i Will s Callem. A tam se také vracíme na začátku tohoto dílu. V druhé dějové linii poznáváme Sáru, Willovu biologickou matku, která se celá léta skrývala na povrchu. Několik kapitol pojednává o doktoru Burrowsovi, který se toulá v Hlubinách a o paní Burrowsové, kterou zavřeli do sanatoria. Ale vraťme se k našim třem hrdinům, kteří na začátku vystupují z vlaku a dávají se do pohybu. Vydávají se přes Velkou pláň, kde nacházejí stopy Willova otce a kde nacházejí nové přátele. Zároveň zde nacházejí i své nepřátele. Ti ale nejsou noví, protože hlavním nepřítelem je jim Rebecca a tím pádem i všichni styxští Likvidátoři. Vlastně má Will nového nepřítele a tím je Sára. Styxové jí totiž "nakukají" zlou myšlenku, které Sára bohužel plně uvěří, i když někde v koutku srdce věří, že to nemůže být pravda. Ale co dál? Podaří se Willovi a jeho přátelům utéct zlým styxským stopařům? Usmíří se se svou matkou? Kdo to chce zjistit, ten si musí přečíst knihu Hlouběji do PODZEMÍ.

Co říct o PODZEMÍ, aniž bych se opakovala. V předchozích recenzích jsem už říkala, že je to bezvadný nápad. Prostředí i příběh se mi moc líbí. Musím říct, že tahle knížka nebyla výjimkou. Bylo to napínavé, opravdu napínavé. V některých chvílích se mi nechtělo přestat číst, protože jsem prostě musela vědět, jak to dopadne. Jsem zvědavá, jak bude pokračovat třetí díl knížky, protože tenhle díl skončil docela divně. Ne divně, ale ... jak bych to řekla ... absolutní nevědomostí. To budou ta správná slova. Nikdo totiž neví, co bude dál. Kdybych nevěděla, že jsou další díly, řekla bych si, že to "natuty" nemohli přežít.

Něco málo k obálce. Jak už jsem řekla minule, obálky se mi moc líbí. Je hezké, jak jsou barevně udělané. Konkrétně na tomhle do popředí vystupují skalní výběžky v první linii. A také samozřejmě slovo PODZEMÍ. Vypadá to opravdu moc hezky. Nevím proč, ale mě se na obálkách líbí, když se něco leskne. Nebo to alespoň vystupuje do popředí. Taková obálka mě většinou zaujme. 



Závěrečné hodnocení. Stejně jako u prvního dílu, dávám této knížce 4,5 hvězdičky. Bylo to opravdu parádní. Napínavý příběh, který se mi opravdu líbil. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Zvědavost mne přemohla.


zdroj: veeeebookshelf.blogspot.cz
Závěrem děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio