30 day book challenge - Day 24

Day 24 - Kniha, ve které je tvá oblíbená scéna
Podívejte, co jsme vybrali dnes:

Hanča
Moje oblíbená scéna je v poslední knize, kterou jsem zatím přečetla - a to Pod nekonečnou oblohou. Ono je tam těch scén hned několik, ale moje nejoblíbenější je, když jsou oba u Marrona, ale nebudu říkat, co je to za scénu, protože nechci spoilerovat. 


Vy, kteří jste knížku nečetli, to určitě napravte. Za své peníze dostanete kvalitní příběh, který se Vám bude líbit.

Martin
Musím říct, že dnešek pro mě byl těžký. Přemýšlel jsem jestli třeba zařadit poslední scénu z Harryho Pottera - Relikvie smrti nebo nějakou vtipnou konverzaci postav ze série o Johnu Taylorovi. Pokud se mi něco líbí, tak je to obvykle celá kniha. Samozřejmě nějaké scény jsou pěkně zapamatovatelné, protože jsou třeba vtipné, ale knížku beru spíš jako celek. Nakonec jsem se rozhodl pro jednu z posledních knih a to Rudou pyramidu. Moje nejoblíbenější scéna je skoro každá, kde je Bastet. Scény s touto postavou mají vtip a určitě patří mezi moje oblíbené.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio