30 day book challenge - Day 18

Day 18 - Kniha, kterou máš rád/a, ale jsi v rozpacích, když to musíš říct
A je tu náš dnešní výběr. Budeme rádi, když nám do komentářů napíšete jaká kniha by byla ta Vaše.

Hanča
Od té doby, co jsem si přečetla ságu Stmívání, se mi moc líbila. Ale teď, když jsem se zapojila do skupiny blogerů a všude čtu, že Edvarda nemá nikdo rád a Bella je divná, tak jsem docela na rozpacích, že to mám říct. Asi hlavně proto, že když jsem náhodou řekla, že mám ráda Darinu z Krásným mrtvých, tak se snesla kritika. Takže proto Stmívání. Nikdo ho nemáte rádi, ale mě se líbí.

zdroj: egmont.cz

Martin
Autor Miroslav Žamboch patří mezi moje nejoblíbenější a nějakou dobu jeho knihy kupuji. Pro dnešek jsem vybral Bez slitování. Tuhle knížku mám velice rád a vystupuje v ní postava jménem Bakly.Není to tak, že bych byl v rozpacích přímo z té knihy. Jedná se spíš o obálku. Pamatuji si docela přesně, že když jsem si jí během střední školy kupoval, prodavačka v knihkupectví se na mě koukala dost divně. Není to prostě knížka, kterou bych si mohl vzít do plného autobusu. :)

zdroj: poutnik-knihy.cz

Komentáře

  1. Já to takhle mám s Dexterem. Všichni z té knihy mají averzi kvůli seriálu (i když ten s knihou má společné prakticky jenom postavy) a to, že jde o "hodného" sériového vraha, což je v rozporu s normálními lidskými pravidly. Mně se to ale líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Mezinárodní den mužů

Měsíční chvástačka 1/2