30 day book challenge - Day 12


Day 12 - Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život
Další díl 30 day book challenge! Podívejte se na náš dnešní výběr:

Hanča
V mojí sérii přečtených knížek se jen těžko dá hledat alespoň jedna, která by připomínala život vůbec nějakého člověka. Proto jsem vybrala knížku Zaslaná pošta. Sice jsem jí ještě nečetla, ale zaujala mě anotace. 

Já jsem už dlouho pošťák tělem i duší, takže je to knížka přesně pro mne. Sice ne úplně všechno, co je v té anotaci se stane ve skutečnosti, ale i tak se mi to moc líbí. Knížka o poště jako takové by byla docela nuda :-)

Martin

Vybrat nějakou knihu, která připomíná můj život v záplavě fantasy je docela fuška. Obvykle cestou do lesa nenacházím dračí vejce a prsteny neníčím. Pokud bych svůj život měl k něčemu připodobnit, bude to Erebos. Alespoň částečně. Do této knihy se teprve pustím, ale podle dostupných informaci to bude podobný školní život jak jsem prožil já kdy si kluci povídají o různých počítačových hrách. A hraním nějaké tráví spoustu volného času.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø