Týden s knížkou #18

Utíká to utíká. Je tady opět neděle a s ní i Týden s knížkou s pořadovým číslem 18. Snad se Vám video bude líbit a moc se těšíme na ta Vaše.

S Georginou zažijeme pár zvláštních dobrodružství, s Heather vyřešíme nebezpečný případ vraždy a vydáme se na putování spolu s Bilbem a trpaslíky. Dále tady máme pár podivných andělů, probádáme několik mýtů a legend a vydáme se až na kraj světa.


Nezlobte se, že jsem se tak rozohnila u té Sukuby, ale já jsem si prostě naprosto zamilovala Setha a chtěla bych pro něj alespoň trochu toho štěstí. Zároveň mám taky ráda Georginu, takže bych opravdu nechtěla, aby se rozešli, což se podle anotace čtvrtého dílu opravdu stane. Je mi to moc moc moc líto. Snad se to nějak spraví.

Doufáme, že video se Vám líbilo a třeba nám napíšete i nějaký komentář. Budeme moc rádi.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Bohové Olympu: Proroctví - Rick Riordan