Měsíční chvástačka - červen 2014


Červen utekl jako vždy hrozně rychle a my jsme tu opět s chvástačkou. Chceme se Vám pochlubit, co jsme si koupili a dostali k recenzi.
Hanča
Můj jediný recenzní výtisk je detektivka, odehrávající se v Íránu. Tulipánový vrah se v Isfahánu zaměřil na zpěvačky. Knížku už jsem dočetla a recenze bude brzy. 


Udělala jsem si radost a koupila jsem si dvě knížky. Druhý díl série o detektivu Johnu Coreym. První díl Ostrov Antrax byl naprosto skvělý a těším se, až se pustím do toho druhého. Musím si ale vyšetřit opravdu dost času. Kdybyste knížku viděli ze strany, tak byste pochopili :-).
Druhou knížkou je třetí díl romantické série Manželství. Do téhle romantiky se asi pustím hned, jak se dozvím, jak to dopadne mezi Anou a Christianem.



Martin
Recenzní výtisk Perunova krev II jsem dostal od internetového obchodu Knihcentrum. Recenze už je na blogu a můžete si ji přečíst ZDE. Zvrat je recenzní výtisk od nakladatelství Domino a recenze bude brzy.


Zhruba v polovině června jsme si vzali volno a jeli do Českých Budějovic na výstavu pojmenovanou jednoduše Kája Saudek ve Wortnerově domě. Zároveň v knihkupectví Kanzelsberger probíhala výstava Komiks Unplagged. Tam jsem si nekoupil nic, ale ještě se šel podívat do Levných knih. Byl tam první díl Kočičích nocí, ale další dvě pokračování už bohužel ne. Jsem na to vážně zvědavý.
Dál tu mám komiksy Občanská válka a Tajné války část 2.



Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Určitě není špatná, ale třeba přebal Tak trochu šílení se mi líbí víc. Tady je pěkné hlavně to písmo. :)

      Vymazat
  2. Zvrat je pěkná bichle, co? :-)
    Kotleta je božíí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela je. I když teď mám rozečtenou Hru o trůny a ta je ještě silnější. :)
      Jo, od Kotlety mám zatím přečtené všechno. Teď musím počkat až vyjde ten povídkový román Příliš dlouhá swingers párty.

      Vymazat
  3. Pěkný výběr :)
    A mám takovou malou informaci - pokud byste chtěli pokračování Kočičích nocí, je u mě (Niviat a Cathy) o ně soutěž. Dvojka je tam stopro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme.
      Tak to je bezva - zkusím štěstí. Těším se až se do toho začtu. :)

      Vymazat
  4. Kotleta mě zatím nějak neláká, nevím, jestli by to mohla změnit jeho nová série. Ale moc se mi líbí ty nové UKK! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš jak se ti bude chtít. Každopádně někdy na přelomu září a října by měl vyjít nový Kopřiva. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka