Nakladatelský maraton - Fortuna Libri


Nakladatelský maraton je projekt, který vymyslela Verča z blogu Books and smile. Nám se to zdá jako výborný nápad a rozhodli jsme se také zapojit. 

Každý týden se můžete těšit na jeden článek s knihami z určitého nakladatelství. Dnes je příspěvek věnovaný nakladatelství Fortuna Libri. 

Z tohoto nakladatelství máme jen jednu knížku a to Past ze série Zahrada nesmrtlnosti. Obálka je opravdu moc pěkná a na první podled zaujme.

zdroj: bux.cz
Ještě jsem knížku nečetla, takže nevím, jestli se mi bude líbit, ale všichni na ni pějí chválu. Z knížek z tohoto nakladatelství se mi líbí ještě Křídla a Kouzlení, které bych si ráda časem pořídila. U Banky těl se nám ani jednomu nelíbí obálka, ale příběh nemusí být špatný. Martina zaujala také Závist, která vypadá zajímavě a má pěknou obálku.


Komentáře

  1. Přiznám se, že od FL zatím nemám doma nic, ale Past se mi vážně líbí :) A teď jsem dokonce přišla na to, proč je mi ta obálka tolik povědomá! Úplně tam vidím tu blonďatou slečnu ze Sweeneyho Todda (nemůžu si vzpomenout na jméno) :D Hlavní díky té ptačí kleci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od fortuny mám doma asi 5 knížek.. a Past se opravdu povedla :) .. těším se na září, kdy má vyjít pokračovaní, takže určitě doporučuju přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø