30 day book challenge - Day 02


Day 02 - Neoblíbená kniha
Tentokrát to nebylo tak složité. Knížky, které jsem si koupila se mi líbily. Jediné, co mi jasně vyplynulo byla  Hetalie 1 - Mocnosti osy, kterou sepsal Himaruja Hidekaz.

zdroj: www.comicspoint.cz

Je to manga na téma dohody mezi národy. Každý národ zastupuje jeden člověk, který se jmenuje jako ten stát a má klasické rysy příslušníků daného národa.

Mangu jsem zatím četla jen jednu, ale s tímhle se to nedalo srovnat. Nelíbil se mi příběh, nelíbily se mi ani obrázky, zatímco Ve službách nuly jsem si opravdu oblíbila.
zdroj: www.nerdi.cz


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Severská mytologie - Neil Gaiman

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna