On my wishlist #13



Je tu další díl meme On my wishlist z blogu Book Chick City. Každou sobotu uveřejníme každý jednu knížku, kterou bychom rádi zařadili do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyto knížky:

Hanča:
Čarodějnice z HEX HALL (zdroj: bux.cz)
Vybrala jsem tuto knížku podle pochvalných recenzí, které jsem četla. Také se mi líbí obálka. U Vendey na blogu jsem viděla obálky z jiných zemí. Nejvíc mne vyděsila ta bulharská. Ale německá je opravdu nádherná.

Martin:
Zaklínač: Poslední přání (zdroj: minotaur.cz)
Tohle je několikáté vydání v řadě a tentokrát vyšlo ve dvou verzích - paperback a hardback. Upřímně, paperback se mi líbí mnohem více. Tuto knihu mi doporučila Laurdes v Knižní poradně, za což ještě jednou děkuji a těším se až si ji přečtu. Zatím jsem si od autora přečetl jen pár povídek, které se mi moc líbily.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Severská mytologie - Neil Gaiman

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík