Doctor Who blogtour #2


Na dnešní den jsem připravil rozhovor se Sarah, která je fanouškem seriálu. Oficiální název pro stálé fanoušky je Whovian. Pak také můžete narazit na pojmenování Dweek, které je ovšem hanlivé a označuje člověka, který viděl jen jednu epizodu a považuje se za velkého fanouška.
 
Jak jsi se dostala ke sledování seriálu Doctor Who? Bylo to čistě náhodou nebo třeba na doporučení?
Na seriál DW jsem se začala koukat kvůli svému bratrovi. Vždy, když jsem přišla do jeho pokoje, tak se koukal a mě to velice zaujalo. Začal se tedy koukat znovu se mnou od začátku. A už jsem do toho spadla a začala jsem Doctora Who milovat.


Zápisník ve stylu TARDIS.

Jaký Doktor je tvůj nejoblíbenější a proč?
Můj nejoblíbenější Doctor je desátý. Je to kvůli jeho herectví. Prostě jemu jako Doctorovi věřím když říká, že je mu přes 900 let a jeho pohledy jsou úžasné. Umí hrát očima.

Sleduješ i spin-off seriál Torchwood? 
Ano seriál Torchwood jsem zkoukla už asi 3x a pořád se mi líbí. Do Kapitána Jacka jsem se zamilovala již v DW a když mi můj bratr řekl o Torchwoodu tak jsem si řekla „Proč ne? Sem s tím.“


Speciální figurka Daleka k výročí seriálu.

Posloucháš soundtracky ze seriálu? (Případně můžeš doporučit nějaký?)
Poslouchám hlavně znělku ze čtvrté řady, přijde mi nejhezčí z obnovených sérií a mám jí jako vyzváněcí tón na volání. A píseň z dílu Prstence Akhatenu, ta je naprosto dokonalá. Jinak nic jiného nijak moc ne.


Četla jsi nějaké knihy o Doctorovi v angličtině? 
Ne nečetla. Čekám teď na Závoj smutku. Knihu si koupím na Whoconu.

Co říkáš na to, že nakladatelství začalo jedenáctým doktorem? 
Nijak moc mi to nevadí. Hlavní je, že vůbec něco překládají.


Sonický šroubovák jedenáctého Doktora.

Kupuješ si různé věci s motivy se seriálu (hrnky, plakáty nebo přímo repliku sonického šroubováku)?
Mám triko s TARDIS a o sonický šroubovák mám velký zájem, ale vždy když přijdu k penězům tak není skladem.

Na závěr bych rád poděkoval Sarah za rozhovor.







Zdroj obrázků: Sběratelský ráj.cz



Komentáře

  1. Pěkný rozhovor... :) Já bych chtěla zápisníček jako má River Song

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Jo, ten její zápisník je pěkný. Na YouTube jsou návody jak se dá vyrobit doma.

      Vymazat
    2. No já jsem celkem levá, takže by to asi nedopadlo :D Nejraději bych ten zápisník brala i s tím co tam má zapsano...

      Vymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø