Týden s knížkou #31


Týden s knížkou vychází z dílny Rodaw z Knihánkova. Toto meme nás velmi zaujalo a proto jsme se rozhodli do něj zapojit. Každou neděli přineseme aktuální informace o tom, co jsme za týden přečetli a také představíme knížku, kterou momentálně čteme. :-).

Už dlouho jsme tohle meme zanedbávali, tak jsme se s novým rokem rozhodli, že se opět zapojíme. Tenhle článek bude mapovat naše čtenářské úspěchy za uplynulých 19 dní. A k novému vzhledu blogu samozřejmě máme pro tyto články i nové logo.

Martin
Přečtené
The Mighty Thor: Hledání bohů - Komiks jsem přečtl během jednoho dne, což nebylo nic těžkého. Kresbu Romity Jr. znám ze sešitovek Spidermana, který u nás dřív vycházel. Je vážně škoda, že se jedná jen o krátký úsek z příběhu a nedozvíme se co bude dál.

Lovci monster: Alfa - Lovci jsou recenzní výtisk od Knihcentra. Na Palmknihách jsem si ještě dokoupil předchozí dvě knihy a přečetl nejdřív je, abych se nedozvěděl nějakou důležitou informaci a nepokazil si tak zážitek. Recenze je už na blogu a můžete si ji přečíst ZDE. Pokud chcete nějakou knížku o vlkodlacích určitě si Alfu pořiďte.

Legie Nesmrtelých - Knížku jsem měl jen půjčenou z knihovny a ještě před tím než se začal sepisovat tenhle článek jsem jí musel vrátit. To jen na vysvětlení proč tu není vyfocená. Povídkové antologie jsou moc fajn a tuhle sestavil Martin Fajkus. Každá povídka má pěknou ilustraci, nějaký krátký úvod a info o autorovi. Text od Miroslava Žambocha už jsem dřív četl, ale i tak se mi líbil. Mezi další favority bych jmenoval Juraje Červenáka a Petru Neomillnerovou. Ale nejvíc jsem se těšil na příběh od Eriksona. Řeknu jen, že už se vážně těším na Malaz.

Dlouhý sprint s ozvěnou - Opět jen půjčená z knihovny. Pokud patříte mezi šťastlivce, kteří doma mají knihu Poslední bere vše, nejedná se pro vás o žádnou novinku. Kniha totiž obsahuje novelu Dlouhý sprint a povídku Ozvěna. Ta už jen lehce rozvádí to, co bylo řečeno v závěru Dlouhého sprintu.


Právě čtu
Conan: Meč s fénixem - Navázali jsme spolupráci s nakladatelstvím Omega a jako první recenzní výtisk jsem si zvolil hrdinu klasické fantasy, kterého nemusím dlouze představovat. Tohle vydání je opravdu povedené - přebal, pevná vazba, látková záložka a mapa. Zatím jsem na stránce 138 a čtu pátou povídku.



Hanča
Přečtené
Taje Dubaje - tento recenzní výtisk jsem dostala od internetového obchodu Knihcentrum.cz a původně jsem si myslela, že to bude nějaká pěkná romance. Když jsem se do knížky ale začetla, zjistila jsem, že je to zajímavě pojatý popis života v Dubaji. Knížka se mi ve výsledku dost líbila a pokud máte zájem, můžete si ZDE přečíst recenzi.

Sukuba #6: Odhalená - poslední díl série o sukubě Georgině a jejím příteli Sethovi z řad smrtelníků. Jak už jistě víte, tuhle sérii jsem si naprosto zamilovala a hlavní dvojici jsem přála jen to nejlepší a opravdu jim věřila, že všechno zvládnou. Proto jsem se moc těšila, jak to všechno dopadne. Nebudu říkat, jak to všechno skončilo, ani že jsem ráda, nebo nejsem ráda, protože z toho byste to určitě poznali. Možná je mi jen trošku líto, že už je konec a že už si o mých miláčcích nepřečtu nic nového.

Právě čtu
Noční směna - začetla jsem se do prvního dílu nové série o Edie Spence. Oblíbila jsem si urban fantasy, takže tahle knížka o zdravotní sestře, která pracuje v nemocnici pro příšerky, byla jasná volba. Hned jsem věděla, že si ji prostě musím přečíst. Sice mě trošku zklamala ta obálka, ale co se dá dělat. Nesmíme soudit knihu podle obalu. Už jsem skoro v polovině a zatím jsem opravdu spokojená. Knížka je zajímavá a příběh mě opravdu zajímavě překvapil. A opravdu mě zaujalo, jak jsou tady pojati upíři a jak fáze měsíce ovlivňují nadpřirozené bytosti.

Doufáme, že se Vám náš článek líbil. A co teď čtete vy??

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna