On my wishlist #64


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:


Hanča
Panika
Těším se na novou knížku od Lauren Oliver. Její první knížka Chvíle před koncem se mi moc líbila. Delirium jsem zatím ještě nečetla, ale určitě je to taky moc pěkné, protože autorka má zajímavý styl psaní. Knížka vyjde v březnu a už se těším, jak budu panikařit :-).


Martin
Achilleova píseň
Kniha je novinkou u nakladatelství Host, které vydává například krimi nebo překladovou beletrii. Když vynechám klasické Řecké báje a pověsti, tak si velice rád přečtu příběhy s touhle tématikou. Ať už se jedná o něco pro mladší čtenáře jako série Bohové Olympu nebo pro starší jako např. Ílion. Navíc se mi opravdu líbí ta kombinace helmy a názvu. Na stránkách nakladatele si můžete přečíst i ukázku. Příběh se odehrává v literárně vděčném období trojské války.



A co si chcete pořídit vy?


Komentáře

  1. Achilleova píseň vypadá zajímavě, také mám ráda to odobí:) S Panikou nevím, možná počkám na recenze. Delirium mě nudilo a Chvíle před koncem byla čtivá, ale trochu zvláštní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Paniku se taky moc těším :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø