Co by kdyby... #7



Co by kdyby je projekt od Suši, který má vždy nějaké téma na přemýšlení. Kromě samotného textu může obsahovat třeba i fotky, ale to už záleží na každém blogerovi.

Co bys dělal/a, kdybys byl/a vybrán/a jako splátce do Hladových her?

Hanča
Sice jsem knížku nečetla, ale viděla jsem film a vím, že Hladové hry nejsou žádná procházka růžovým sadem. Z toho důvodu je mi jasné, že bych tam nejspíš dlouho nevydržela, pokud bych se neodplazila někam pod kámen a tam se neschovávala, dokud to nějak nedopadne. Ale je zde velká pravděpodobnost, že bych se nejspíš ani nezúčastnila prvního dne, protože ten stres by mě totálně odrovnal. Znám se a takový záchvat paniky jsem neměla, ani když jsem si zabouchla klíče v práci a musela volat zámečníky.

Martin
Určitě by záleželo na tom, v kterém kraji bych vyrůstal. Kdyby to byl nějaký chudý, tak bych měl určitě víc sourozenců a hodně bych pomáhal ať už s hlídáním nebo rodinným rozpočtem. Na druhou stranu jsou kraje, kde s už od mala připravují na Hladové hry. Ale pořád je tu samotná Aréna, která dokáže překvapit, a ostatní splátci. Popravdě jsem nekonfliktní člověk a na nějaké bojové umění mě neužije. Ale v tomto případě bych neměl na výběr. Ale nedělám si iluze - moc dlouho bych nepřežil.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Měsíční chvástačka 1/2

Letní host - Alison Andersonová

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Asfalt - Štěpán Kopřiva