Teaser Tuesday #72


Další díl meme z dílny blogu Should be reading. Jde o to vzít knížku, náhodně ji otevřít na jakékoli straně a napsat dvě věty z této stránky. Tyto věty ale nesmí obsahovat důležité SPOILERY. Nechceme přece prozradit to hlavní.

Hanča
Po prázdninách jsem zase dostala nabídku na knížky k recenzi od Fragmentu. Vybrala jsem si Štěstí na dosah od mladé české autorky Ireny Petříkové. Mám přečtenou půlku a jsem samozřejmě zvědavá, jak to dopadne. Mám sice svůj tip, ale třeba mě autorka překvapí.





Jeho úsměv mě dostává z depresí, jeho hlas mě dokáže uklidnit i rozplakat.


...


Vlak se rozjel a mě čekají skoro tři hodiny cesty domů.






Martin
V dubnu se u nás na blogu objevila recenze na první díl ze série o HP a pokračování jsem si nechtěl nechat ujít. Mám za sebou 140 stran a jsem zvědavý, jak se bude příběh vyvíjet dál. Samozřejmě po dočtení publikuji i recenzi.



Znovu zavřel oči, štípl se do kořene nosu a párkrát se zhluboka nadechl.


...



Jen klidně srkala kávu, vyhlížela na moře a nejspíš si ho ani vůbec nevšimla.







A co právě čtete vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost