Medaile pro kubulínské knížky

Projekt CooBoo-A-THON vymyslela Abyss z Knižního nekonečna a já jsem se nakonec rozhodla, že se do něj zapojím. Původně jsem nechtěla, protože knížek od CooBoo moc nemáme a i z toho mála, co mám doma, jsem jich moc nepřečetla. Nakonec jsem ale podlehla a svou malou sbírku Vám ukážu.
Vybírání knih bylo poměrně jednoduché, protože jsem jich přečetla jen pět , i když jedna knížka se stejně nevešla. Která se mi ale líbila nejvíc? To byl těžký úkol. Nakonec to nějak dopadlo a můžete se podívat, jak jsem knížky seřadila.


Zlatá
Polibek pro Annu

Stříbrná
Divergence

Bronzová
Rudá jako rubín

Bramborová
Espressologie

Jakou knížku od CooBoo máte nejraději vy??

Komentáře

  1. Nejlepší jsou Demonata a Larten :DD
    Z tvého seznamu jsem četla jenom Rudou a Divergenci.. Musím říct, že z Divergence jsem moc odvařená nebyla, tak jsem zvědavá na Rezistenci:)
    A Annu bych si hrozně chtěla přečíst!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna se mi moc líbila a stala se jednou z mých nejoblíbenějších knížek. Určitě se ti bude taky líbit. A mě se Divergence líbila, ale věřím, že ne každý v úžasu hltal stránky :-) A Rudá se mi taky líbila. Teď jsem si objednala nějaké další knížky od CooBoo, tak jsem na ně zvědavá :-)

      Vymazat
  2. Já mám na první příčce Všechny barvy země a zatím je bez konkurence :D Moc knih od CooBoo jsem zatím nečetla :D
    Annu a Rudou už mám doma jen čekají až se na ně vrhnu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio