TAG Knižní detektiv Martin

Natočil jsem pro Vás video na téma Knižní detektiv. Tento TAG zveřejnila Ettelëa na svém blogu Knižní útočiště a už jste mohli vidět jak pátrala Hanča.
Rozhodl jsem se tedy, že také natočím svůj výběr. I když si oba rádi přečteme fantasy, tak konečná hromada knih byla jiná a to je i pro vás určitě zajímavější. Přeci jenom čtu spíš takové "klučičí" příběhy, kde hrdinové bojují nebo pořádný horor než YA. Je to moje video po delší době tak se vám snad bude líbit. 



Všechny knížky jsem si před natáčením připravil, abych pak nemusel dlouho hledat a následně ještě stříhat video. Za sebe můžu říct, že se mi projekt líbil a třeba se zas v budoucnu něčeho podobného zúčastním, ale bude záležet i na ohlasech od vás. Nepodařilo se mi splnit jen jedno zadání, ale vzhledem k druhu literatury jaký čtu, je to myslím celkem pochopitelné. Na druhou stranu, u jiných bodů bych těch knížek mohl ukázat i víc. Co dodat? Snad jen díky za pozornost.



Komentáře

  1. Super video. Díky tomu, že máme hodně podobný vkus na knihy, tak se vždycky rád podívám! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka