Pětistovka je jen číslo #3



Pětistovka je jen číslo nazvala Laurdes svůj nový prázdninový projekt, který uspořádala na svém blogu pro sebe a své čtenáře. Zjistila totiž, že má plno knížek velkého stránkového objemu. Já jsem se podíval do své knihovničky a...a zjistil jsem to samé.

Dnešní aktualizační článek je za dva týdny, ale jinak se nic nemění. Opět vám napíšu jak jsem postoupil ve čtení a jestli jsem už pokořil taky nějakou pětistovku. 


14.-16.7. Dívka, která si hrála s ohněm (608 stran)
Pokračování čtení z předchozího týdne, kdy jsem se dostal na stranu 233. Druhý díl se mi líbil ještě o něco víc než ten předchozí. Dozvěděl jsem se víc o minulosti Lisbeth a tenhle díl se točil především okolo ní a jejích problémů. Samozřejmě nechyběl ani Blomkvist a další postavy. Po adrenalinovém závěru jsem měl chuť hned začít třetí díl, ale v knihovně nebyl a tak jsem si ho alespoň zamluvil pro příště.

A tím se dostávám k tomu, že jsem dosáhl prvního stupně v projektu! 


17.-22.7. Po zániku země: Dokonalá bestie (318 stran)
Recenzní výtisk od Metafory je pěkně čtivé sci-fi. Recenze bude co nevidět, tak se nebudu moc rozepisovat. Jde o to, že lidstvo osídlilo novou planetu a snaží se o jiný způsob života, protože díky tomu předchozímu stylu je Země neobyvatelná. O bezpečnost obyvatel se starají jednotky speciálních sil, ale díky odpůrcům upadají v nemilost. A to zrovna v době, kdy bytosti z jiné planety chystají nový útok a posílají na lidstvo speciálně vytvořené příšery.


23.-28.7. Trpaslíci 1 (560 stran)
A druhá pětistovka je zde! Tungdil byl vychováván u lidí, přesněji řečeno u maguse Lot-Ionana. A když se vydává na cestu aby doručil pár věcí, tak ani netuší, že na jeho bedrech bude ležet osud celé Skryté země. Je totiž nutné aby se národy elfů, trpaslíků a lidí spojili v boji proti temné hrozbě.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Arthas: Zrod krále lichů - Christie Golden