Třicetidenní knihobraní #8



Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.

Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce

kterou knihu z vaší knihovničky se vám prostě nedaří dočíst, ať se snažíte sebevíc?

Hanča
Jméno korábu


Knížek, které jsem nedočetla až do konce, není moc. Většinou se nějak donutím příběh dočíst. U téhle knížky se mi to ale nepovedlo. Už po několika kapitolách jsem musela knížku zaklapnout, protože mě vůbec ale vůbec nebavila. Možná to bylo taky tím, že knížka je laděná spíš na přemýšlivou notu a já jsem ji tak úplně "nepochopila" nebo fakt nevím. Knížka se mi prostě nelíbila a nejspíš se nedonutím k tomu, abych ji znovu otevřela.

Martin
Silmarillion



Na tohle téma jsem nemusel až tak dlouho dumat. Knížky, které jsem rozečetl, ale neskončil až u poslední stránky jsou jen dvě. U jedné je to způsobeno tím, že je opravdu silná a rozečetl jsem jí pár let zpátky, kdy jsem trávil dost času cestou v autobuse. A tahat takovou bichli celý den se mi vážně nechtělo. Už si na tu knihu musím udělat čas. Ale já se rozhodl vybrat tu druhou - tedy Silmarillion. Aby nedošlo k omylu - já opravdu miluji knihu Hobit a celou trilogii Pán prstenů. Jenže Silmarillion je jiný. Bezpochyby se jedná o dost zajímavou záležitost. Celá mytologie Středozemě je prostě zajímavá. Jinak to napsat neumím. Nejoblíbenější částí je legenda o Berenovi a Lúthien. Nicméně jsem knihu ještě nedočetl do konce. Patrně to bude o mém přístupu. Prostě nemůžu tuhle knihu číst stejně jako ostatní, ale prostě si ji pomalu vychutnávat, i kdyby to znamenalo přečíst jen kapitolu za týden. Zatím jsem se dostal vždy jen do poloviny.

A kterou knihu nemůžete dočíst vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost

Mariňáci - Robert Fabian

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Ve stínu slunce - Jakub Mařík

Asfalt - Štěpán Kopřiva