Třicetidenní knihobraní #5



Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.

Kniha, jejíž hlavní hrdina/ka je absolutně nemožný/á
ne ze všech hrdinů se musíme nutně posadit na zadek. Vyberte jednoho/jednu hrdinu/hrdinku z knihy, kterého/kterou nemůžete absolutně vystát.


Hanča
Krásní mrtví - Phoenix
Jako první mi mysl padla Sára z Krvavé romance, ale protože se mi tahle série nelíbila, tak jsem ji věnovala jedné knihovně. Z hrdinů knížek, které mám doma, mi vyšla Darina ze série Krásní mrtví. Celou dobu mě rozčilovala slovním spojením "zombijská síla". Vždycky, když jsem viděla větu, která tohle obsahovala, vstávaly mi vlasy na hlavě. Ale v tomhle díle mě štvala nejvíce asi tím, jak se stavěla k nebezpečí, které vyplývalo z vyšetřování smrti jejího milovaného Phoenixe. Několikrát ji chtěli zabít, ale přesto se dál pouštěla do nebezpečných situací a to, že by mohla zemřít, jí bylo snad úplně jedno. A ještě ke všemu celou sérii vykládala, jak se bez Phoenixe neobejde, nebude bez něj dál žít a pak ho bez problémů pustí na druhou stranu a nevydá u toho ani hlásku. Vím, že pustit ho musela, jinak by se z něj dřív nebo později stal zombík, ale mohla u toho alespoň projevit nějaké city. Jinak se mi knížka líbila a dala jsem jí čtyři hvězdičky. Pokud se chcete podívat na recenzi, můžete ZDE.


Martin
Avena: Skrytá
Opět podobný případ jako u knihobraní s pořadovým číslem dva. Pokud mi ta knížka něčím nesedne, tak se u nás doma dlouho neohřeje. Vlastně můžu říct, že na hlavní hrdiny mám celkem kliku. O těch vedlejších to vždy říct nemůžu. Ale zpátky k dnešnímu úkolu. Po zralé úvaze jsem vybral Ebony. Její příběh jsem četl celkem nedávno jako recenzní výtisk od Joty. Jelikož byl elektronický tak jsem se pokusil udělat fotku na tabletu a k tomu přidal obálku. A za vše mluví recenze, která je k přečtení ZDE.


A jakého hrdinu nemůžete vystát vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka