Třicetidenní knihobraní #14



Třicetidenní knihobraní je projekt, který vymyslela VeEee a k úvodnímu příspěvku se přihlásilo již 60 blogů. Projekt probíhá až do konce měsíce června a je připraveno patnáct témat. Na každé téma jsou tedy dva dny. To by bylo asi všechno a můžeme se pustit do dnešního úkolu.


Kniha, při které jsem se bál/a o své zdraví
při čtení které knihy z vaší knihovničky, jste se vážně báli o svoje zdraví? Kdy se vám srdce rozbušilo tak, že jste každou chvíli počítali s infarktem, ať už díky strašidelným, romantickým nebo jiným scénám.

Hanča
Ostrov Antrax
Pokud jste četli recenzi víte, že jsem si knížku i hlavního hrdinu naprosto zamilovala. Knížka obsahovala momenty, kdy jsem byla vážně naprosto bez dechu a na konci, kdy už honili vraha jsem se opravdu bála o zdraví a to nejen o to své :-). Ještě o něco víc napětí a infarkt už by byl na místě.



Martin
Černá krabice
Tak jakou knihu si sem dám dneska? Bylo mi jasné, že jakožto infarktová kniha to u mě musí být horor, ale na druhou stranu jsem se nechtěl opakovat se stejným autorem (i když kniha by byla jiná) a zvolit sem opět Stephena Kinga. Naštěstí hororů mám doma víc a tak jsem se nakonec rozhodl pro Černou krabici od Joe Hilla. Pokud máte rádi horory, určitě si Černou krabici nebo Rohy přečtěte.


A u jaká je vaše infarktová kniha?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kostičas - Samantha Shannonová

Fan překlady knih

Letní host - Alison Andersonová

Měsíční chvástačka 1/2

Saturnin - Zdeněk Jirotka