Posuď knihu podle obalu #10



Tohle meme vymyslela Siky z Knižního doupěte. Každou středu budeme publikovat článek, který bude obsahovat knížku, kterou právě čteme.

Název knihy: Bohové Olympu - Neptunův syn

Autor: Rick Riordan
Anotace:
Ztracený Percy Jackson se vrací zpět! Ztratil však paměť a neví, kdo je, odkud přišel a jaké je jeho poslání. Z hlubokého spánku se probudil u vlčice Lupy, která jej poslala do Tábora Jupiter, římské obdoby Tábora polokrevných. Všichni kolem ho považují za syna boha Neptuna, římského boha moří. 
Společně se dvěma členy tábora je vyslán na Aljašku. Podaří se jim osvobodit boha smrti Thanata, kterého uvěznili obři? Jaké další nebezpečí čeká Percyho, kterému se během cesty začíná vracet paměť?

Můj názor:
Asi všichni víte, že se mi obálky českého vydání knih Ricka Riordana nijak zvlášť nelíbí. Když jsem tu před časem hodnotil obálku prvního dílu série Bohové Olympu, psal jsem, že se mi víc líbí třeba ty německé. To samozřejmě platí i u druhé knihy. V horní části jsou dvě gorgony Stheno a Euryalé (sestry Medúzy), z nichž se mi víc líbí ta s červenými hady (mimochodem je i na hřbetě). V dolní polovině je pak samotný Percy obalený v jakési záři. Má otrhané triko a celkově vypadá, že proběhl hromadou uhlí. Tentokrát mi není útěchou ani sundaný přebal, protože desky knihy jsou podivně zelené


Komentáře

Okomentovat

Budeme rádi když nám napíšete komentář. Zajímají nás vaše názory na naše příspěvky. Děkujeme.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini

Aktuality 18. týdne: Jeho temné esence

Asfalt - Štěpán Kopřiva

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Petrademone: Kniha bran - Manlio Castagna

Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost