Posuď knihu podle obalu #7

Tohle meme vymyslela Siky z Knižního doupěte. Každou středu budeme publikovat článek, který bude obsahovat knížku, kterou právě čteme.

Název knihy: Znamení vlka

Autor: M. T. Majar

Anotace:
Vždycky věděla, že není obyčejná.
Ale tohle předčilo veškeré její představy.
Stačilo jedno malé kousnutí…

Tori neměla zrovna normální dětství a dospívání. Ani ona sama není tak docela „normální„. Ale co je doopravdy zač, to zjistí na druhém konci světa, kde chce začít nový život. A ten také opravdu začne. Sama však netuší, jak moc jiný bude. Do cesty, mezi stehna a následně do srdce se jí připlete alfa smečky lykantropů se slabostí pro zrzavé slovanské typy…
Slovo "vlkodlak“ je na místě, ale oni si tak neříkají. Jsou lycas. Jejich svět není uhlazený a snadný. Je to svět příšer, svět boje, krve a sexu. A Tori se toho všeho dostane víc, než by kdy tušila…
Můj názor: Obálka se mi nelíbí. Je mi líto, ale je to tak. Když se podívám na tu barbie, která má zřejmě představovat Tori, tak mě nenapadne nic jiného, než že ji "přifoukli". A podívejte se na toho vlka. Tuhle šelmu jsem sice viděla jen v zoo, ale taky mi připadá takový zbytečně nafouknutý. Celá ta obálka na mě působí jako reklama na helium, nemůžu si pomoct. Ale abych pouze nekritizovala, tak barvy nejsou zvolené špatně. Příběh pojednává o "vlkodlacích", takže ty temné odstíny jsou na místě. Jen ten měsíc, nebo co to je, tak působí poněkud rušivě. Takže konečné rezimé: ani dobře zvolené barvy nemůžou vylepšit reklamu na helium :-). Prostě nelíbí se mi. Po Hot boys jsem čekala něco víc.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø

Sněhové vločky - Caitlin Sainio