On my wishlist #32


Je tu další díl meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu sem dáme každý jednu knížku, kterou bychom chtěli zařadit do své knihovničky. Protentokrát jsme vybrali tyhle:
Hanča:
Prodá duši zn. Rychle
U téhle knížky mě zaujala především anotace, ale i obálka je zajímavá. Já miluji červenou a tahle obálka na mě mezi ostatními přímo mrkala, ať si ji vyberu. Tak doufám, že mě knížka nezklame.

zdroj: baronet.cz

Martin:
Dobrodruh
Dobrodruh je knížka od Leonarda Medka a k dnešnímu dni už má celkem tři díly. Hlavní hrdina je Franta Franta a někde jsem četl přirovnání k Indiana Jonesovi. První díl sice nemá nijak oslnivou obálku, ale další dva to vylepšují a také mají jednotný styl. 

zdroj: straky.cz

Co si chcete pořídit do své knihovny vy?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Fan překlady knih

Lunapark - Richard Laymon

Saturnin - Zdeněk Jirotka

Zlatý vlk - Bartłomiej Rychter

Ta, která tančí s draky - Lucinda Hare

Doktor Proktor a prdicí prášek - Jo Nesbø